„Keby som mal vo vrecku posledný dolár, minul by som ho na reklamu.“   Henry Ford


Naše ekologické posolstvo

Svet sa mení a my tiež!

Aby sme vytvorili udržateľnejší produktový mediálny priemysel, naším cieľom je znížiť environmentálnu stopu našich aktivít v rámci celého dodávateľského reťazca. Vďaka naším výrobcom a dodávateľom ktorý prijali dlhodobú stratégiu „Rethinking Plastics 2030“ sa podieľame na cieli postupne vyradiť všetky pôvodné plasty na báze fosílií. Aby sme dosiahli tento cieľ, musíme podniknúť 3 kroky: inovovať, cirkulovať a eliminovať.

Chceme inovovať aj tým, že nahradíme pôvodné plasty na báze fosílií bioplastmi a hľadáme nové materiály. Musíme dostať do obehu čo najviac recyklovaných materiálov, a to aj opätovným použitím, opravami a prehodnotením našich obchodných modelov a systémov spätného odberu.

Kúpou niektorého nášho ekologického produktu sa zapojíte do svetových programov a stratégii udržateľnosti a rozvoja skutočnej ekologickej a sociálnej výroby.

 

Hlavné výhody spoločnej spolupráce v pro-ekologickej oblasti

- Transparentné a sledovateľné

Viete presne, odkiaľ pochádzajú vaše produkty, že suroviny sú v súlade a pravdivé a že pracovné podmienky sú v súlade s vašimi cieľmi.

- Zdieľateľné údaje a obsah

Máme možnosť jednoducho zdieľať všetky informácie o produkte aj s dodávateľom a so svojím zákazníkom.

- Validácia a dôkaz

Všetky zdieľané informácie boli overené treťou - nezávislou stranou.

 

Partneri programu