„Keby som mal vo vrecku posledný dolár, minul by som ho na reklamu.“   Henry Ford


Darujte chutné darčeky: Káva či čokoláda s vlastným textom | myAD

08.04.2024

Hovorí sa, že cesta k srdcu vedie cez žalúdok. Takže tento rok namiesto toho, aby ste svojich klientov alebo kolegov v tíme obdarovali predmetmi, ktoré či chceme alebo nie, skončia v zásuvke, darujte im niečo, čo im bude naozaj po chuti. Personalizujte kávu, čokoládu alebo čaj logom vašej spoločnosti alebo menom obdarovaného a vytvorte originálny darček. 

Prečo darovať kávu alebo čokoládu s potlačou?

Darčeky s individuálnou potlačou alebo menom vyjadrujú pozornosť a starostlivosť, vďaka čomu sa príjemca cíti výnimočne a ocenene. Tento osobný prístup často vedie k hlbšiemu spojeniu medzi vašou značkou a klientmi či zamestnancami. 

Potešia každého

Káva a čokoláda sú obľúbené po celom svete, čo z nich robí ideálny darček pre široké spektrum ľudí nezávisle od ich veku, pohlavia alebo kultúrnych preferencií.

Ideálne pre akúkoľvek príležitosť

Možnosť prispôsobiť dizajn týchto darčekov z nich robí ideálny predmet pre rôzne príležitosti – od firemných výročí, cez promo akcie, až po osobné udalosti ako sú narodeniny zamestnancov.

Prémiový darček 

Kvalitná zrnková a mletá káva alebo ručne vyrábaná čokoláda sú vnímané ako darčeky vyššej kvality, čo zvyšuje aj hodnotu vnímania vašej značky a jej odlíšenie od konkurencie.

Vysokokvalitné čokolády od miestnych čokoládovní, zahraničných výrobcov belgických čokolád alebo obľúbených značiek sú luxusnou voľbou. Hoci sú drahšie, gurmánske čokolády vytvárajú nezabudnuteľný zážitok pri rozbaľovaní a zanechávajú trvalý dojem z vašej značky.

Nemajte obavy, proces tlače nemá vplyv na chuť ani kvalitu čokolády, či už si vyberiete horkú, mliečnu alebo bielu.

Vegánsky darček

Prémiové alternatívy klasických čokolád vo vegánskom prevedení sú obľúbeným darčekom pre osoby, ktoré nekonzumujú živočíšnu stravu. Tieto čokolády poskytujú rovnako kvalitný gurmánsky zážitok a častokrát potešia aj osoby udržujúce zdravý životný štýl. 

Zapamätateľné a zdieľateľné

Vaša značka získava dodatočnú reklamu, keď ľudia ponúkajú pochúťky kolegom, priateľom a rodine. 

Oproti tradičným reklamným darčekom, ktoré môžu byť ľahko zabudnuté, sú káva a čokoláda sú spojené s pozitívnymi zážitkami. Tieto chutné darčeky zostávajú v pamäti príjemcov dlhšie, čo znamená, že aj vaša značka ostáva dlhšie v ich mysli.

Ako personalizovať darčeky?

Nápady, ako vytvoriť z kávy alebo čokolády firemný darček: 

  • Vlastné obaly na čokolády, bonboniéry, sušienky alebo cukríky s vaším logom alebo odkazom
  • Tvarované alebo vyrazené čokolády v tvare vášho loga
  • Jedlý atrament alebo oblátkový papier používaný na tlač priamo na čokolády alebo sušienky
  • Vlastné etikety alebo štítky na džemy, kávu, čaj alebo iné gurmánske darčeky

Čokoláda s vlastnou potlačou, vlastným textom alebo menom 

Priamo na čokoládu alebo jej obal si môžete nechať vytlačiť vlastný odkaz, logo alebo obrázok.

Čokoládu s personalizovaným textom alebo menom si budú obdarovaní pamätať ešte dlho po tom, ako si ju vychutnajú. Zapamätajú si aj vlastný odkaz alebo obrázok a možno si na pamiatku ponechajú aj krabičku alebo obal. 

Pre fanúšikov čokolády sú čokoládové tyčinky, pralinky alebo iné pochúťky na mieru vždy vítaným darčekom.

Káva

Mnohé pražiarne ponúkajú možnosti vlastnej potlače balenia s celozrnnou alebo mletou kávou. Vyberiete si pôvod kávy a stupeň praženia a potom navrhnete etiketu, ktorá bude odrážať vašu značku a osobné posolstvo. 

Ako dlho vydržia jedlé darčeky?

Trvanlivosť jedlých darčekov závisí od konkrétneho predmetu. Čokolády, sušienky a iný tovar podliehajúci skaze by sa mal pre dosiahnutie najlepšej kvality spotrebovať do 1 až 2 týždňov. 

Čokolády však môžu vydržať niekoľko mesiacov, ak sa správne skladujú vo vzduchotesnej nádobe na chladnom mieste mimo dosahu tepla a slnečného svetla. 

Nepotraviny, ktoré sa rýchlo kazia, ako napríklad káva, čaj, med a džemy, môžu vydržať 6 až 12 mesiacov alebo dlhšie. Najlepšie je skontrolovať dátum spotreby každého výrobku, aby ste sa uistili o jeho čerstvosti.

08.04.2024
Ak sa vám članok páčil, môžete ho zdieľať na sociálnych sieťach